Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-26 23:15:51
O dabar pakeiciam scenariju. Turi ne 43000 EUR, o 4300 EUR. Kiek tavo mama
padarytu per 20 metų, su sąlyga, kad pradinės investicijos didint nesigaus -
viskas sueis į nuoma.

"Bronco"  wrote in message news:naqev0$kqa$1@trimpas.omnitel.net...

Kitas klausimas. Ar aš nesugebėčiau per 30+ metų iš 43000 EUR padaryti
80 000 EUR be jokių investavimų į NT? Atsiprašau, net mano mama tai
sugebėtų vien laikydama indėliuose. Čia paskutinius kelis metus jie arti
nulio, bet per 30-imt metų vidurkis turbūt kokie 5-6%.

Va, taip su tomis investicijomis į NT...