Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-23 21:44:54
On 2016-02-23 21:25, Andr wrote:
> Nesivartyk, nes jau taip giliai iklimpes i savo isvedziojimus, kad
> niekas nebeistrauks. Apsimesk, kad reikejo skubiai isvaziuot, del to
> nebegali toliau dalyvaut sitam tiesos ieskojime... ir isivaizduok kad
> visiems irodei savo tiesa!

Tai į klausymą neatsakysi, teisingai supratau? Nes jau pats pajutai, jog
nesąmonių priskaičiavai.

O dėl mano "įklimpimo" nepergyvenk, aš atstovauju Lietuvoje labai
nepopuliariai nuomonei, vien todėl čia nespėju net visiems puolantiems
atsakyti. Nes jau kažkas pastebėjo, jog aš šioje temoje vienas prieš
visus :)

Man gyvenime ne kartą teko eiti prieš visišką aplinkinių nesupratimą ir
aš dėl to niekad nepergyvenau ir likau laimėjęs. Masių opinija yra
rimtas spaudimas, bet jei moki jį ignoruoti, tai kartai smarkiai laimi.
Gerai tik, jog gyvenime taip elgtis tenka ganėtinai retai.

p.s. pilna straipsnių, kritinių pamąstymų, ne tmilijonai skaičiuoklių
prikurta padėti susigaudyti šioje temoje ir visi kritiškai mąstantys
žmonės sau užsiduoda tokį klausimą "O ar tikrai paskola būstui visada
geriausias variantas?", bet va lietuviai tai kaip avinai, eina ir
bliauna "paskola geriau ir taškas". O jų argumentas bene vienintelis -
"(šiomis dienomis) nuoma Vilniuje brangi, geriau tiek pat bankui mokėti
už paskolą, nes kažkas liks". Jo, kažkas tikrai liks, nes kažką (minimum
15%) ir įdėjai imdamas paskolą.

https://www.youtube.com/watch?v=KAMeI4uHAFE

https://www.youtube.com/watch?v=JNL6f1xkie4