Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: qwerty
Data: 2016-02-22 09:27:13
Kokios islaidos? Koks jemeilas?
Kitoks truputi atvejis.
Pries 10 metu "parsidaviau" bankui uz 2 kambariu buta. Pries tris metus, kai
realiai pritrukau vietos, issikeliau i 3 kambariu buta, o savo isnuomavau.
Pajamos / islaidos uz nuoma susidengia (siai dienai net einu i +), gyvenimo
komfortas pagerejo. Bankas savo dali gauna, man gyvent patogu. Kame bedos?