Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-21 22:22:06
On 2016-02-21 21:56, Arj wrote:
> Va turiu lanksciai mastanti bendradarbi - kartais I darba vaziuoja
> automobiliu, kartais dviraciu, kartais atbega, kartais visuomeniniu.
> gyvena uz vilnaus, darbas centre, atstumas - ~ 13-14km. Laiko skirtumas
> toli grazu ne visada automobilio naudai, nauda sveikatai - irgi. Dar yra
> gyvenanciu bajoruose/santariskese - jiems ryte dviratis apskritai
> greiciau :)

Paspausk bendradarbiui leteną ;) Aš dar šiek tiek toliau gyvenu nuo
centro (~22-23km), bet jei tik nereikia vežiot daug ar didelių daiktų,
tai irgi į miesto centrą minu tik dviračiu :) Kai gyvenu bet kuriame
dideliame mieste, visada auto iš viso atsisakau, nes dideliame mieste
auto labiau trukdo, nei padeda. O ilsėtis galima ir lėktuvu nuskrist.