Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Andr
Data: 2016-02-23 22:22:00
Tu geriau man paaiskink, kodel tu cia visur bandai israiityt, kad nuoma
kazkaip pasakiskai padeda taupyt??? Tu juk ja moki. Tiek pat kiek ir
paskolos? Tai kodel nuomuodamasis sutaupai daugiau? As tuos skaicius ne
siaip sau parasiau. Ir ten ir ten sumoki tiek pat. Tai logiska, kad ir
sutaupai tiek pat. Tai jei pasak taves po kazkiek laiko nuomuodamasis
sutaupytum ir nusipirktum be paskolos. Tai su paskola tu irgi nuspirksi
antra busta is tos pacios sutaupytos sumos. Tik dar turesi dali ar
galbut net ir visa suma sumoketa uz pirma su paskola isigyta busta. O
busta turiu ir taip uz paskola!!! Ir kai paskaiciuoji kiek buvo sumoketa
uz nuomas iki tos paskolos paemimo... Jau grazi suma nuo paskolos butu
buvus senai ismoketa.