Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-23 16:31:17
On 2016-02-22 13:35, Andr wrote:
> O tu gali garantuot, kad ilgalaikej perspektyvoj nuomos kainos nepadides
> 3.4528 karto (po truputi link to ir judama...)? Negali. Netgi labiau
> negali, nei bankai garantuoti del palukanu.

Galiu garantuoti, jog nuomos kainos visada linkusios susibalansuoti su
NT kaina. Kartais jos kiek aplenkia NT kainą (šiuo metu yra nedidelis
disbalansas Vilniuje), o kartais NT kaina gerokai aukštesnė (pvz. iki NT
burbulo sprogimo nuomos kainos Vilniuje prestižiniam būstui miesto
centre). Bet visada tai laikinas reiškinys, trunkantis nesulyginamai
trumpiau, nei visas paskolos mokėjimo periodas.

Faktiškai, jei šiandien paskaičiavus kalkuliatoriumi atrodo, jog geriau
imti paskolą, gali laisvai tikėtis ir periodų, kai kalkuliatorius rodys
priešingą variantą. Taip pat bus periodai, kai bus plius minus vienodai.

Šiaip, kai neturi pinigų būstui tiesiog nusipirkti, klausimas būna tik
tame, pirkti "NT nuomą", ar pirkti "pinigų paskolą", o kuris finale
variantas bus naudingesnis, sužinosi tik kai tas finalas ateis. Nes yra
labai daug kintamųjų.

Bet kuriuo atveju, gerbiami njusų lankytojai, tikrai situacija nėra
tokia vienareikšmiška, kaip galėtų pasirodyti iš Jūsų masiško manęs
užpuolimo :) Nors, atvirai pasakius, aš kažko panašaus ir tikėjausi, tik
galvojau, jog atsirastų vienas du dalyviai mano pozicijos palaikymui ;)

Pabaigai nuotaikos pakėlimui:

http://uzkalnis.popo.lt/2011/05/25/dar-apie-nekilnojamaji-turta-pirkti-ar-nuomuotis/