Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-22 12:21:00

"Bronco"  wrote in message news:naem6d$uu3$1@trimpas.omnitel.net...

>Tarkim, primityvusis variantas - viskas saugoma ilgalaikiuose indėliuose,
>neviršijant mano minėtų sumų viename banke. Lengvai pagaudant didesnių
>palūkanų normų momentus ir tada fiksuojant indėlius N metų terminams.

Vidurkio prognoze artimiausiems 15 metu? 5 proc. menus labai didelis
optimizmas?

>Tokiu būdu infliacijos daroma žala panaikinama arba beveik niveliuojama ir
>praktiškai jokios rizikos.

Ok. Imame primityvu varianta. Pilietis turi 10 kEUR santaupu siai dienai.
Taip pat jis gali skirti kas menesi 300 EUR busto poreikiams - nuomotis
busta kuris kainuoja 40 kEUR arba pirkti analogiskos vertes busta.

Nusprendes nuomotis busta, jis per 10 metu sukaups tik palukanas nuo 10
kEUR - papildomoms investicijoms jis pinigu netures, nes 300 EUR isleis
nuomai. Todel, jei pas ji saskaitoje bus 15 kEUR, bustas rinkoje kainuos 60
kEUR. Indelio likucio padidejimas primityviai ziurint bus suestas
infliacijos. Todel ir vel grysime prie to pacio - pilietis turi 25 proc.
lesu, reikalingu busto isigijimui.

Nusipirkes busta su 10 kEUR pradiniu inasu, pasiskolines 30 kEUR, jis mokes
bankui 300 EUR. Tebunie 200 EUR paskola ir 100 EUR vidutines palukanos per
10 metu. Po 10 metu pilietis tures busta, kurio kaina 60 kEUR, o neismokteta
paskolos dalis sudarys 10 proc. jo turimo busto vertes. Todel deFacto
pilietis tures sukaupes 90 procentu busto pirkimui reikalingos sumos.

Kur klaida, atmetus prielaidas apie 10 procentu EURIBOR?