Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-21 22:19:01
On 2016-02-21 22:03, Dainiushas wrote:

> skirtumas ženkliai padidėja, kai paskambina buto chaziajinas ir pasako,
> kad už mėnesio jam tas butas reikalingas kitiems tikslams nei nuoma tau

Tereikia sudaryti sutartį, kurioje visi terminai nustatyti abiem pusėms
palankiomis sąlygomis. Aš pats nuomoju NT ir sudarau su nuomotojais
sutartis, kuriose perspėjimo dėl iškeldinimo terminus leidžiu jiems
patiems pasirinkti (proto ribose). Dažniausiai žmonės pageidauja 2-3
mėn.. T.y. aš, kaip būsto savininkas, neturiu jokių teisių jų "išmesti"
tavo paminėtu principu ir terminais.

T.y. tai nėra problema nuomojantis, nes savininkui nutraukus sutartį
(kas savininko iniciatyva įvyksta rečiau, nei nuomininko), nuomininkas
visada turi šansus susirasti dar geresnį sau variantą.

> Net jei taip gaunasi pigiau nei važinėt senu laužu?

Ir kokia čia turėtų būti rida? 8-/ Ar jau apie verslo reikalus kalbam?
Tada, priminsiu, aš sutinku, jog versle paskolos yra įprastas dalykas.