Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-23 22:55:43
On 2016-02-23 22:21, Andr wrote:
> Tu geriau man paaiskink, kodel tu cia visur bandai israiityt, kad nuoma
> kazkaip pasakiskai padeda taupyt???

Tai va tame ir problema, jog aklame įniršyje žmonės net įdėmiai neskaito
ar nebe sugeba suprast ką aš rašau. Aš niekur net nerašiau tokio dalyko,
jog "nuoma padeda pasakiškai taupyti". Galiu trumpai pakartoti ką aš
rašiau apie taupymą ir kaip nuoma jam padeda:

Nuoma leidžia lanksčiai prisiderinti prie rinkos situacijos ir asmeninių
galimybių, kurios nuolat kinta tokiame ilgame periode, todėl nuomojantis
įmanoma PALAIKYTI TAUPYMO KREIVĘ stabiliame lygyje per visą laikotarpį.

Mačiau internete net realias tokias kreives su panaudotais duomenimis už
25 metus, tai ten puikiai matėsi kaip šuoliuoja aukštyn žemyn paskolos
atveju šita kreivė, o nuomos atveju ji labiau panaši į tolygiai kylančią
tiesę, nei į daugybę kalnų su giliomis prarajomis.

Galų gale paskaityk linkus ir pažiūrėk youtubės filmukus, kuriuos
prisegiau, bent gal dašils pagaliau, jog Bronco ne iš palmės nukrito, o
yra racionalus pagrindas ir kitokiai nuomonei, nei masinė lietuvių opinija.