Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Andr
Data: 2016-02-23 23:06:19
Einu as geriau miegoti. Bus daugiau naudos, nei bezdzione matematikos
mokint. Jei labai nori, gali po sito mano posto parasyt, kad tu buvai
teisus ir laimejai. Nebeatrasinesiu ir tu liksi fleimo chempionu!

http://i2.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/610/253/184.jpg
https://i2.wp.com/imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png