Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Niccolo
Data: 2016-02-21 22:50:18
Šiaip, antras klausimas iškrenta iš konteksto, nes Dainiushas kalbėjo
apie tuos žmones, kurie turi vaikų.
O tu turi vaikų? Kažkodėl iš klausimų atrodo, kad ne :)
Nors ne manęs klausi, bet galiu ir aš atsakyti:

1. Ne, įstatyno, įpareigojančio tėvus vežioti vaikus, nėra, tačiau kai
kuriomis aplinkybėmis leisti vaikams važinėti viešuoju transportu būtų
nesaugu, neetiška ar net amoralu. O kažką samdyti, kad vežiotų -
neekonomiška.
2. Kaip ir sakiau, klausimas - ne visai vietoje, nes kalbama tik apie
tokius.
3. Miesto ribose - ne, nesusirenka.
4. Važiuoja, bet, kaip rašiau, tai gali būti nesaugu ar elementariai
nepatogu (pvz., kai važiavimas viešuoju transportu reiškia, kad vaikas
kiekvieną rytą turi keltis 1 val. anksčiau, kad spėtų į pamokas)
5. Ne, geriausia, kai ji yra šalia, bet kartais taip nebūna. Vieta - tik
vienas iš mokyklos pasirinkimo kriterijų.