Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-21 22:55:01
On 2016-02-21 22:32, Arj wrote:
> visi tie "geriau nuomotis ir taupyt" pasibaigia kai atsiranda vaiku. Abo
> tada jau tiketina kad dideliu virazu su darbu nebedarysi, nuomos rinka
> komplikuojasi (abo su mazais vaikais ir "rasti" sunkiau, persikraustymas
> isvis dziaugsmas, I kita sali irgi mazai tikimybes kas sugalvosi lekt).
> Tada ir gaunasi, kad nuomotis padoresni buta, kurs sutartis pagal tavo
> sablona ar savininkai pakaltinami, baldai sito amziaus, gaunasi net ir
> brangiau nei kad gali bankui moketi.

Visa tai atsikalbinėjimai ir savęs apgaulė. Toks jausmas, jog visa
vakarų Europa vaikų neaugina, nesikrausto ir nekeliauja. Viskas puikiai
įmanoma ir puikiai vykdoma ir nuomojantis būstą.

O įvertinus dabartinį darbo rinkos mobilumą, faktiškai nusipirkti už
paskolą būstą ir kažkokiais stebuklais visą likusį gyvenimą tame rajone
ar mieste dirbt ir užaugint vaikus, tai iš viso reik nerealios sėkmės ir
užsispyrimo. Nes paskui būna, "o plia, tik ką bankui sielą pridaviau
saugojimui į seifą, o man jau geresnį darbą siūlo kitame
rajone/mieste/valstybėje/planetoje/galaktikoje..." :]