Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-22 09:13:32
2016-02-22 09:07, Bronco rašė:

> Tai čia mano minėti provincijos niuansai, jog be pažįstamų niekaip. Bet
> svarbiausia, jog vienaip ar kitaip susiradai.

Todėl LP ir aiškina, kad nekalbėtume apie vakuumą sferiniame arklyje.
Tai kas veikia Briuselyje, Paryžiuj, Berlyne ar galbūt tame pačiame
Vilniuje labai greitai nustoja veikti perėjus į "paralelinę visatą".
Lietuvoje paralelinė visata prasideda ties balta lentele, kurioje
raudonai nubrauktas juodas užrašas "Vilnius".