Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Andr
Data: 2016-02-22 15:28:29
Nebebus euro, bus kita valiuta. Ir ka? Jei rusai okupuos ir ives rubli,
tai staiga palukanos isaugs 500% o nuoma 5 kartus sumazes?

Labai paprastas paskaiciavimas:
Moki nuoma 200eu.
10 metu nuomuojies ir sumoki 24000 euru i ora.
Tuo paciu taupaisi namui ir tarkim atidedi dar po 200 eu kas menesi.
Tai yra isleidi 48000 eu ir turi tik 24000eu sutaupes. Kai galejai
pasimt paskola 30 metu. Moket po tuos 200eu i menesi, o likusius
sutaupytus 200eu karts nuo karto inest uz paskola. Ir terminas
sutrumpeja dvigubai. t.y. po 15 metu tavo paskola ismoketa. Kai su nuoma
tu dar tik busi sutaupes 36000eu. Uz tiek nusipirksi nama? ne. Taupai
toliau ir patyliukais keiki tuos kas savo laiku buvo uz tave protingesni.