Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-22 11:06:53
2016-02-22 10:46, Bronco rašė:

> Aš jau tai paminėjau ir šiame ir kitame poste. Taupymu nevadintinas
> pinigų laikymas kojinėje. Besikaupiančias santaupas investuoji ir dar
> nuo jų turi grąžą, kompensuojančią infliaciją (saugus investavimas) arba
> papildomą pelną, jei kažkiek padidini riziką ar tiesiog susiklosčius
> palankiai aplinkybėms be jokios rizikos.

Į ką siūlai palankiai ir saugiai investuoti? Į neigiamą grąžą turinčias
Vokietijos obligacijas? O gal teigiamą grąžą turinčias Graikijos
obligacijas bet su tikimybe, kad tų pačių vokiečių nurodymu tavo
santaupos bus dalinai nusavintos?

O gal į JAV obligacijas ir rizikuoti prašikt visą galimą prieaugį ant
valiutos kursų svyravimų? ;)