Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-22 08:12:49
Galiu praktini pavyzdi pradziai. Man reikia buto, dvieju kambariu Alytuje,
Druskininuose, Birstone. Nieko ypatingo - standartas. Nuomininkai
akivazidziai mokus, neprobleminiai. Ilgesniam nei penkeriu metu laikotarpiui
(kas esmine salyga), nepavyksta rasti nei tiesiogiai nei per agenturas ir
greiciausiai teks pirkti.

O argumentas, kad neveikia, tai kad net nera istatymu, pritaikytu ilgalaikei
nuomai, kuri gintu nuomininko interesus. Ne todel, kad bloga valstybe - nera
poreikio. Vel praktinis pavyzdys  - jeigu LAAAABAI noreciau ir man reiketu,
nutraukciau tavo pasiulyta nuomos sutarti per tris menesius, tau to net
nezinant ir mokant nuoma iki paskutines dienos, duodamas plius minus savaite
laiko issikraustyti.