Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-26 20:11:17
On 2016-02-26 20:05, Linas Petkevičius wrote:
> Prdedam nuo pradziu - tave tenkian variantas, kai nuomos sutartis trys
> etai, o nutruakimo terminas maksimum puse metu? Jei manai, kad rinkoje
> gali rinktis is kitokiu variantu - toliau galia netest.

Neatsakei į mano krūvą paskutinių postų, vis nukreipdamas temą kitur.
Kodėl aš turiu atsakinėti vien į tavo klausimus? :)

p.s. kas 3-4 metus pervažiuoti į naujai suremontuotą ar naują būstą yra
veikiau privalumas, nei trūkumas. Nuomojausi būstą beveik 10-imt metų ir
kaskart pavykdavo išnuomoti vis geresnį, geresnėje vietoje ir labiau
patinkantį NT. Tad atsakymas - taip, man tai didelis pliusas.