Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-22 00:06:39
On 2016-02-21 23:46, Linas Petkevičius wrote:
> Ilgam laikui rinka dabar nelinkusi nuomoti. Kodel, kita tema ir pagristi
> galeciau tik argumentais is savo srities.

O tai kokie argumentai? Jog "Lietuvos NT rinkoje logika šiuo metu neveikia"?

Aš puikiai žinau, jog šioje rinkoje Lietuvoje yra labai daug keistinų ir
tobulintinų dalykų. Taip pat žinau ir pavyzdžių, kur logikos trūksta,
bet tikrai nėra viskas taip blogai, jog "visiškai neįmanoma, pamirškim
apie tai, paskola vienintelis way to go". IMHO.