Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-21 23:38:29
Zhinoma. Buvo laikas, kai buvau visishkoj duobej, apie jokius sutaupytus ne kalbos nebuvo. Pajemiau pigiausia tuo metu buvusi opeliuka uzh 400 Lt su viltim, kad 1 menesi atlaikys (bet kokia vazhiuojanti mashina ta menesi buvo gyvybishkai reikalinga). Nu paskui dar 50 Lt apzhiuroj sumokejau, dar 50 Lt Zhiaugai sumokejau, kad karba parakinetu. Ir ka tu galvoji, jis pratempe 2,5 metu sekmingai, be jokiu remontu. Zhiema net kurdavosi ish puses sukimo, megavausi juo net kai jau pinigu atsirado.