Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Laimis
Data: 2016-02-26 21:18:24
Linas Petkevičius rašė:
> Nu  negali buti su minusu. Jei as bustui (nuomai ir kaupimui) galiu
> skirti suma X, o Y isleidziu nuomai, tai kaupti galiu X-Y, kuris daugiau
> uz nuli arba bent jau jam lygu. I skola niekas gi man nenuomos. Tik
> tiek, kad X-Y liktu toks, kad sukauti naujo busto pirkimui reiktu jau
> labai rizikingu ir sekmingu investiciju.

NT paskolos įmokų yra suma X. Alternatyvieji „investiciniai“ kaštai yra
„investuoti“ tą X į buto nuomą Y, nes tau taip labiau apsimoka...
Taigi, būkim tikslūs: tau asmeniškai ir apskritai X-Y kada nors buvo
daugiau už nulį?
Ir antras klausimas: jei X-Y mažiau už nulį ar bent jau apie nulį, tai
kokios tavo investicijos į nuomą nauda? Apskritas, gulsčias bybis, nes
neturi iš to visiškai nieko.