Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-24 23:53:38
On 2016-02-24 07:39, Lapinas wrote:
> Gal baik nusišnekėti.

:)

> Tu savo nuomininkams išskaičiuoji amortizacinius atskaitymus ir
> administravimo mokesčius iš bendros komunalinių paslaugų kainos?

Be abejo. Nuomininkai moka tik tą sąskaitos dalį, kurią jiems ir
priklauso mokėti. Kas tau neaišku? :) Elektra, vanduo, laiptinės valymas
ir apšvietimas. Dabar aiškiau? Ar tavo manymu jie turi mokėti už
bendrijos tvarkomą stogą ar sėjamą baobabų giraitę aplink daugiabutį? :)
O jei nuomojamame bute suges šaldytuvas ar prakiurs kanalizacija, kas
remontuos? O kas mokės už namo administravimą ir kaupiamuosius
atidėjimus namo remontams? Galvoji nuomininkai? Tai galvok iš naujo, nes
tai viskas yra savininko išlaidos.

> Dar tokio bjauraus trolio grupse nebuvo.

Tikrai? O aš durnių daug mačiau, net ir njusuose.