Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-22 08:28:29
2016-02-22 08:12, Linas Petkevičius rašė:
> Galiu praktini pavyzdi pradziai. Man reikia buto, dvieju kambariu
> Alytuje, Druskininuose, Birstone. Nieko ypatingo - standartas.
> Nuomininkai akivazidziai mokus, neprobleminiai. Ilgesniam nei penkeriu
> metu laikotarpiui (kas esmine salyga), nepavyksta rasti nei tiesiogiai
> nei per agenturas ir greiciausiai teks pirkti.

Praktinis pavyzdys. Prieš pusmetį su šeima persikrausčiau į provinciją.
Būtent tas Bronco paminėtas atvejis, kai atsirado patrauklus variantas
ir nebūdami pririšti prie bankui įkeisto turto susikrovėm daiktus ir
pervažiavom.

Poreikis paprastas - 3 kambarių butas. Nuomininkai mokūs. Miestelyje
kurio gyventojų skaičius nuo buvusio max sumažėjęs 1/4 atrodo gyvenamojo
ploto neturėtų stigti. Realybė - nėra tokių butų nuomai. Ne tai, kad
mažai, turi rinktis iš 2-3 variantų. Nėra. Variantu 0. Apskritas.

Priežastis paprasta. Kai nuomos kaina mizerna, galimas patirti nuostolis
dėl nuomininko tyčinių ar netyčinių veiksmų didesnis, nei pajamos iš
nuomos. Nori rasti butą nuomai - turi ieškoti per gimines, pažįstamus ir
pan.