Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Andr
Data: 2016-02-22 13:19:56
Bet tai bliat kokie cia visi afigieni...

Statistinis lietuvis su statistine alga, busta nusupirks geriausiu
atveju pensijoj. Visa ta laika nuomuotis? Kas kelis metus vis keist
gyvenama vieta? Vaikam mokyklas/darzelius? Nuomos kainas paskutiniu metu
matei? Nuoma = paskolos imoka. 30 metu prasinuomuoji ir turi spyga
taukuota. 30 Metu moki paskola ir turi savo nuosava kampa kuriame
senatvej galesi karsintis. Daugiau nei puse europos nuomuojasi???
Kazkodel itariu, kad ir cia smarkiai pisi prota. Paskola bustui visam
civiziluotam pasaulyje yra normali praktika. Bet newsuose viskas kaip
visad kitaip.
Reik gyvent svetimam bute ir savo nieko neturet (nes juk be skolu
gyveni!!!). Reik vazinet 20 metu senumo kledaru, kuris nezinai ar
nuvaziuos is tasko A i taska B, nes kazkas kazkur parase afigiena
taisykle apie 3 menesiu alga...

O gal paprasciausiai kiekvienas gyvena kaip jam geriausia? Ne todel kad
taip madinga/nemadinga. O todel kas taip jam patogiau. Perki masina
tokia kokia galesi islaikyt, o ne pagal kazkieno sugalvotas taisykles.
vazinejau masina kuri kaip ir tilptu i sita taisykle, nespejau
remontuot, nes nuo senatves tiesiog viskas po biski byrejo. Viena gala
sutvarkai, kitam jau vel kazkas negerai. Galutiniam variante kai
paskaiciuoji kiek sukisai pinigu, supranti, kad nx tokias taisykles.
Tegul visokie veganai ir gejai ir salciutes pagal jas gyvena.