Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Arj
Data: 2016-02-22 15:05:38
nu gal greiciau pasiuloj nauju/suremontuotu butu gerokai daugiau.
abo pagal tai kas man I akis krenta - nuomos rinkoj kaina praktiskai
pagrindinis kriterijus, pasiulysi 30% pigau - su rankom nuplesh, uzdesi 30%
daugiau - nieks net nesidomes. Cia vilniuj aisku, kitur LT rinka kitokia :)

"Kurmis"  parašė naujienų news:naeu9q$4fr$1@trimpas.omnitel.net...

tai nori pasakyt kad nuomojami dazniau nauji butai? as tai manau kad visi
kas gauna nuomotis, tai paprastai sulenda i seno tipo butus. kam pasiseka
pigesnis islaikymas, o daugumai tai nelabai.
pirkdamas buta daznai randi daugiau kriteriju, nei vien tik nuomos kaina ir
vieta norimam mikrorajone.

Kurmis