Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-22 09:22:54
On 2016-02-22 09:13, Tomas wrote:
> Tai kas veikia Briuselyje, Paryžiuj, Berlyne ar galbūt tame pačiame
> Vilniuje labai greitai nustoja veikti perėjus į "paralelinę visatą".
> Lietuvoje paralelinė visata prasideda ties balta lentele, kurioje
> raudonai nubrauktas juodas užrašas "Vilnius".

O mes ne apie Vilnių visą laiką kalbėjom? Keista. Linas net Vilniaus NT
kainas minėjo savo postuose, tikrai ten ne Alytaus ir tuo labiau ne
visiškai mažo miestuko Lietuvos užkampyje jos buvo. Na, tada aš
pasitraukiu iš fleimo, nes neturiu jokio supratimo apie Lietuvos
provincijų NT nuomos niuansus ir susilaikysiu nuo komentarų ;)

p.s. fleimas pavyko, užduotis įvykdyta. Prisidėjau kuo galėjau ir visaip
palaikiau ugnį :) Dabar perduodu estafete kitiems, nes laikas naudingais
darbais užsiimt ;)