Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Andr
Data: 2016-02-23 21:05:18
Bl negi tu tikrai toks fruktas...
Moki paskola 200eu - atsidedi 200eu sanatupoms.
Moki nuoma 200eu - atsidedi 200eu santaupoms.

per metus nuomuodamassis sutaupai 200*12=2400eu
per metus mokedamsa paskola sutaupai 200*12=2400eu

gal jau dasilo kad nusisneki??? Ar tu nuomuosies ar mokesi paskola tu
turesi tiek pat santaupu. Ar cia vien nuo minties, kad neturi skolu
stebuklingai sugebi sutaupyt daugiau nei uzdirbi?