Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-26 21:52:54
On 2016-02-26 21:45, Linas Petkevičius wrote:
> Tavo vertinimu rinkoje dabar nera problemu sudaryti sutarti ilgesniam
> nei 5 metu laikotarpiui. Tai gal ir objektyvi nuomone, bet netiksli.

Mes jau apie tai kalbėjom ir aš jau tau sakiau, jog to nenori
NUOMININKAI. Aš siūliau visiems atvykusiems 3 metus ir ilgiau, niekas
nesutiko. Vieni sutiko 2-iems metams, bet pavėlavo, nes "mąstė" virš
savaitės, o per tą laiką atsirado kiti, nors ir vieniems metams.

Ir tai, kad sutartis tik metams, nereiškia, jog nuomininkai ilgiau
negyvens. Pats kažkur minėjai, jog iš tavo pastebėjimų vidurkis apie 2,5
metų yra. Manau, gyvens, nebent aš, kaip nuomotojas, būsiu nelankstus ir
nereaguosiu į jų pageidavimus. T.y., kad jie nuomotųsi ilgiau, yra
veikiau mano galvos skausmas, nei jų.