Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-26 19:48:48
On 2016-02-26 19:17, Linas Petkevičius wrote:
> Tai sakai, kai valdžia keitėsi ir mano tėvai už nepajudinamus bei
> amžinus rublius (taupytus turbūt 30 metų), nusipirko nelikvidų
> kolektyvinį sodą - negerai padarė?

Jei aš taip sakiau, tai prašom pateikti įrodymus. Copy paste puikiai
tiks. Jau nežinau kelintas postas ir ne tik tavo, kur man pripaišomos
visokios nesąmonės, kurias aš atseit sakiau. O pavyzdžiai tuoj iš viso
pradės eit iš caro Riuriko laikų :)

Baikim gal, ką? Kalbam apie šiuos laikus, šiuos metus ir šią dieną. O ne
apie praeities revoliucijas, santvarkų kaitą ir kitas katastrofas, kai
NT kainoms normalūs rinkos dėsniai tiesiog netaikomi. Ką ten NT, net
senieji pinigai hyperinfliacijoje pranyksta ir sukuriami visiškai nauji
jau kitos valstybės.

Aš tuos laikus puikiai pamenu, tada puikios "investicijos" buvo net
dėžės su vinimis ar sviesto pakuotės balkone, nes tikslas buvo
vienintelis - kaip nors išsaugoti bent dalį santaupų. Tada visi lakstė
ir pirko viską ką tik dar rasdavo pirkti. Va, tokios buvo smagios
"investicijos" :)

Kad iš NT galima išlošti intensyvaus jų kainų kilimo (burbulo putimosi)
metu net ir lendant į skolas, aš jau senų seniausiai paminėjau. Tokie
laikai ir atskiri momentai buvo prieš 15-20 metų, kas tada į traukinį
įšoko laiku, išlošė net su visomis paskolomis. Čia nieko įrodinėti
niekam nereikia. Bet dabar momentas ne toks! Ir pavyzdžiai, ale "prieš
15 metų paėmiau paskolą ir visada nuoma padengė bla bla bla..." jau yra
įdomūs tik kaip statistika.

Be to, aš puikiai žinau, jog jūs net nekalkuliuojate tikslias išlaidas
NT išlaikymui, o tik maždaug pasveriat iš akies "nuoma tiek, paskolos
įmoka tiek, na ir ok, padengia...". O visos papildomos išlaidos
paliekamos už borto ir neskaičiuojamos. Net savo asmeninis laikas,
rūpinantis tuo NT priežiūra ir jo nuoma neskaičiuojamas. Apie mokesčius
valstybei iš viso niekas apart manęs nepaminėjo skaičiavimuose.