Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-26 22:23:21
On 2016-02-26 21:56, Linas Petkevičius wrote:
> O tu kalbek ne apie save, o apie rinka. Ir tada gausis, kad 99
> procentais to nenori NUOMOTOJAI IR NUOMININKAI.

Bet ar tada šiame tread'e ne kartą minėta logika, jog "nuoma
nepopuliari, nes neįmanoma išsinuomoti ilgam" netenka prasmės? Gi, pats
sakai, jog niekas nenori ilgam, ką ir aš patvirtinu. Tai gal priežastys
kažkur kitur? Pvz. kad ir lietuviškose paniatkėse? Be abejo, paniatkes
apramintų normalus nuomos rinkos valstybinis reglamentavimas.

Bet jau minėjau, jog niekas netrukdo "vakarietiškų" nuomos sutarčių
sudaryti ir dabar. Konkrečiai mano draugai paėmė belgišką tipinę nuomos
sutartį, ją išvertė į lietuvių kalbą ir pagal ją nuomoja Vilniuje butą.
Ir abi pusės patenkintos!

  Kaip minejai - as
> atidaves nama nemokamai gyvent jau desimtus metus. Ar as dabar galiu
> teikti, kad namo pirkt neapsimoka nes ir taip nemokamai gi dalina.

Namas Vilniuje, ne? Na, tada negali daryti tokių apibendrinimų Vilniaus
miestui. O ar tam kaimui gali, dar neaišku, reiktų daryti analizę, kiek
ten stovi tuščių namų ir keliuose iš jų leidžiama gyvent už žolės šienavimą.