Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-22 14:46:48
nu islaidauti taip pat nesiulau. pats atsidedu kapeikele juodai dienai. bet
kad uz tuos pinigus busto neiveiksiu tai tikrai. uztat emiau paskola bustui.
kolega taip pat eme paskola tokia pat irgi bustui. tik jis dabar ryzius
valgo, o as ir mesa galiu sau leisti. skiriasi zmoniu poreikiai ir
tingejimas galvoti.
bet kokiu atveju, priratau prie tos paskolos ir uz tuos pinigus ka as
sumoku, tik 2kambariu nuoma teiseina. bute esu gyvenes ir labai neverkiau,
bet kam save kankinti su amzinom daugiabuciu problemomis. dabar gyvenu name,
kolkas kaip ir bakui ikeistas. bet jo likvidumas visada isliks.
Kurmis