Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: PilietisA
Data: 2016-02-21 23:13:03
Manau cia irgi galima izvelgti atsikalbinejimus ar situacijos ispraudima
i isivaizduojamus remus.

Situacija is praeities, kazkiek padejusi pakeisti man poziuri pries
keleta metu. Jaunas vaikinukas paeme paskola 30 metu, tada dar litais
virs 300k lt. As jo taip ir paklausiau taktiskai - ar cia protinga, juk
taip ir taip, prisirisi ir panasiai, dar nezinai ar galesi visus tuos
metus moketi... Jo atsakymas paprastas - "nesijauciu nei kiek ikalintas,
jei kas pasikeis!".

Ir tikrai matau pilna pavyzdziu kaip zmones laisvai laviruoja savo
uzstatytais butais, kraustosi vos tik uzsigeide i kita rajona, ir tiesa
pasakius daznai dar didziulian pliusan iseina.