Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-26 23:09:52
On 2016-02-26 22:21, ESQ wrote:
> Stebėdamas NT kainas būčiau linkęs manyti, kad visuotinis NT brangimas
> kompensuos nusidėvėjimą su kaupu.

Ir? Nusidėvėjęs turtas turės lygiai tokią pat vertę, kaip naujas toks
pats turtas? Tikrai?

Nes nuliukai kainoje priklauso tik nuo infliacijos... Jau postinau linką
su nuorodomis į tam tikrus Nobelio premijos laureato darbus, kuriame
aiškiai įrodyta, jog ilgalaikėje perspektyvoje NT vertė praktiškai
nekinta ir net ne visada padengia infliacinius nuostolius.

Konkretus pavyzdys iš Lietuvos realijų. 1995-ais metais pirkau 3k butą,
mokėjau apie 18k$, dar apie 11-12 įdėjau į įrengimą. T.y. 1995 metais
viskam išleidau apie 30k$. Po poros kosmetinių remontų, kurių išlaidų aš
net neskaičiavau ir čekių neišsaugojau (deja), jo dabartinė vertė
parduodant būtų kažkur apie 70-80 kEUR.

T.y. aš 1995 metais sukišau 30 000$ arba ~ 43000 EUR (plius pora
remontų, kuriuos neįskaičiuoju) tuometiniu kursu ir dabar už tai galiu
gauti tarkim 80 000 EUR. Ant popieriaus gražu, buhalterinis navaras
beveik dvigubas, o kaip yra iš tiesų? Ar tikrai šiuolaikiniai 80 000 EUR
verti tų laikų 30 000$. Klausimas veikiau retorinis.

Kitas klausimas. Ar aš nesugebėčiau per 30+ metų iš 43000 EUR padaryti
80 000 EUR be jokių investavimų į NT? Atsiprašau, net mano mama tai
sugebėtų vien laikydama indėliuose. Čia paskutinius kelis metus jie arti
nulio, bet per 30-imt metų vidurkis turbūt kokie 5-6%.

Va, taip su tomis investicijomis į NT...