Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-22 12:50:03
2016-02-22 12:25, Bronco rašė:

> Tikrai taip, rūpinasi paskolų gavėjais 7-is metus :) Man kažkodėl
> pasirodė, jog stambiais bankais rūpinosi, o kitiems jei nauda ir parėjo,
> tai tik kaip šalutinis produktas :) Bet gal kažką praleidau.

Ne šiaip klausiau tamstos nuomonės apie chemtreilus ;)

Atmetam sąmokslo teorijas. Eurozonoje vyksta procesas nemūsiškai
vadinamas debt deflation, t.y. visi bando sumažint savo finansinius
įsipareigojimus. Civilizuotesniame pasaulyje procesas vykdomas
pagreitintu būdu, t.y. valstybės didina deficitines išlaidas taip
perkeldamos privačią skolą į valstybės skolą. Eurozonoje sutartimis toks
procesas yra labai apribotas, todėl čia einama kitu keliu - laikas ir
pigūs pinigai turėtų per kažkiek laiko problemą išspręsti.

> Pasižiūrim į grafikėlį, pasiskaičiuojam kaip pasikeis paskolos mėnesinė
> įmoka tarkim atšokus ir tuos niekingus 2,5 - 4%, kurie vyravo iki 2009
> metų krizės ir pagalvokim, kosTminiai jie ar ne? :) Ypač, kai lūkesčiai
> gali būti sudėti ant ~0.05%... O jei pasakysi, jog čia dar ne kosminiai,
> tai nesiginčysiu, juk vėl tai kiekvienas savaip įvertins.

Na tarkim dasidės 100€ per mėnesį (50k€/20 metų). Bet tam, kad ECB
pakeltų palūkanas iki 4% turėtų įvykti neblogas ekonomikos bumas su
ženkliu pajamų ir infliacijos augimu.