Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-21 23:12:08
Eini į Aruoda. Imi pirmus 10 skelbimu, kuriuose nurodoma, kad isnuomojamas
mano nurodytus parametrus atitinkamas bustas. Paskambini ir paprasai
isnuomoti 10-iai metu uz skelbime nurodyta kaina, o dar geriau - kadangi
ilgas laikas, paprasai nuolaidos. Tave rezultatas nustebintu manau. Manes -
ne.

On 2016-02-21 23:01, Linas Petkevičius wrote:
> Klysti, jei kalbama apie standartini busta (2-3 kambariai Vilniaus
> gyvenamajame eiliniame rajone, rinkos verte 50-80 kEUR).

Nesupratau? Kažkur pamečiau paties mintį.