Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-21 22:11:18
On 2016-02-21 22:00, Linas Petkevičius wrote:
> Mes apie sferini arkli vakume? Ar apie realias galimybes statistiniam LT
> pilieciui issinuomoti statistini busta, kuriame jisai jei noretu, galetu
> gyventi nors 20 metu?

Šitą dalyką aš išnagrinėjęs, ir viskas Lietuvoje puikiai įmanoma. Jei
"statistinis pilietis" nesugeba turėti tiek pajamų, kad galėtų nuomoti
"statistinį būstą", tai jo greičiausiai laukia fail'as abiem atvejais.

Reiktų įvertinti vieną labai svarbų nuomos pliusą, kuris vadinamas
"lankstumu". O tai yra esmių esmė, nes būdamas jaunu ir tik įstojęs į
darbo rinką, tu negali net teoriškai įsivaizduoti savo poreikių ir
galimybių po 20-30 metų. Todėl iškart pasiimti paskolą "svajonių 1k
butui" yra didžiulė klaida. Geriau nuomotis ir taupyti. Nuomojantis kas
kažkiek laiko vis prisitaikai prie savo kintančių galimybių ir poreikių.
Nes nusipirkęs 1k "svajonių" butelį, automatiškai sau sukuri daug
rūpesčių, o bankams daug džiaugsmo.