Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-27 09:25:25
Vadink tai kaip nori. Tegu bunie tai islaidos. Bettai nereiskia, jog tai
maziau pagristas spendimas uz taupyma saskaitoje.

"Bronco"  wrote in message news:naqjp1$lrf$1@trimpas.omnitel.net...

O pats daiktas, kaip jau ne kartą sakiau, jei jis bus naudojamas kaip
šeimos pagrindinis būstas, man iš viso su investicijomis nesisieja. Kaip
ir šeimos automobilis, mobilus telefonas, ar naujos užuolaidos.
Nusipirkau ir naudoju. Likutinę vertę jis aišku turės po kažkiek laiko,
faktas, bet kaip investicija man jo nauda yra neigiama, nes tuos pačius
pradinio įnašo pinigus aš kitaip naudingiau išnaudočiau.