Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: sharkius
Data: 2016-02-21 15:05:07
Nzn, kazkaip is aplinkos tai jau kokiem 80 proc pasidare beveik px
 kokia ta masina, vazineja su tuo ka darbe duoda, o kas neturi
 tarnybines masinos tai vaziuoja, su tuo ka kazkada nusipirko, jei
 dar ne viiskas grabas... Kazkaip ir nusipirkus "nauja" masina
 laistymo tradicijos nebeliko, nes nu px visiem, net i lauka
 paziuret ar pasedet toj masinoj iseit niekam nebeidomu. Na nebent
 kas koki superkara ar siaip kokia klasika blizgancia ir dar is
 gelezies o ne plastmases padaryta nusipirktu...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/