Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-23 12:39:28
uz 10keu iseis jaunesnis nei 10m. kompaktas/vidutinis premiumas su
100-150kkm ir kvepiantis, su gera iranga, neklijuotas ir kitaip neburtas.
jei 10keu yra 2/3 naujo kainos, tai tas senas "lavonas" dziugins 100x labiau
ir savo senom technologijom pis i vienus vartus ta novinka.

"Icetom"  parašė naujienų news:nad9tq$f3v$1@trimpas.omnitel.net...

Tai sakai už sutaupytus 10 tūkst. € geriau pirkti 10 m. lavoną A, MB ar BMW
su 300-500  tūkst. rida, vietoj to, kad juos skirti pusei ar 2/3 kainos
naujo ar kokių 2-3 m. auto pirkimui su maža rida? Nu, nu:).