Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-26 20:01:53
On 2016-02-26 19:48, Laimis wrote:
> Taigi, sugalvoji persikelti į NAUJĄ butą analogiškame rajone. Sumoki
> 20-40% viršaus kas mėnesį ir po likusių 15-20 gyvenimo metų turi rankose
> antrą bybį investicijų su minuso ženklu. Kažkaip maždaug taip. :-)

Ir nieko ne taip. Vėl fail'as. Nuoma tau leidžia lanksčiai pasirinkti
nuomojamo būsto kriterijus (rajonas, dydis, naujumas) ir nuomotis VISĄ
APTARIAMĄ 25 metų laikotarpį tas sąlygas atitinkantį būstą. Pvz. gali
visus 25-is metus nuomoti naują ar apynaujį bustą kas 3-4 metus
persikraustydamas. Paskolos atveju naujame ar apynaujame gyvensi tik
pirmus penkis metus, o paskui kuo toliau, tuo liūdniau bus viskas. Arba
kiši pinigus į kapitalinius remontus ir namo renovacijas. Nuomininkas
tiesiog pervažiuos į naujesnį būstą.

Ir "bb investicijų" aš turėsiu tik tuo atveju, jei sudeginsiu pradinius
turėtus pinigus negrįžtamai.