Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-22 11:32:52
On 2016-02-22 11:16, Linas Petkevičius wrote:
> O nemanai, kad Vilniuje tai ir yra indeksas, prie kurio dabar ganetinai
> smarkiai rišasi nuomos kaina? Tai yra pakilus EURIBOR, tu galesi
> isnuomoti savo paskolini buta brangiau, o jei esi nuomininkas - mokesi
> brangiau.

Manau, jog tai yra tik vienas iš veiksnių. Nuomos kainoms didžiausią
įtaką turi paklausos ir pasiūlos santykis. EURIBOR tiesiogiai šių kainų
paveikti negali. Jam staiga pakilus, aš suprantu, jog už paskolą pirkto
buto savininkas avtomatom užsinori daugiau pinigų už jo nuomą, nes jam
tenka bankui daugiau mokėti, bet jis toks rinkoje veikia ne vienas,
tokių daug. Ir ar jiems visiems palaipsniui pavyks kilstelėti nuomos
rinkos kainas priklausys tik nuo paklausos. O paklausa dėl EURIBORO
kilimo negali staigiai augti. Nors, teoriškai lyg ir turėtų, bet
nebūtinai augs iš viso. Juolab greitai.

> Skaiciukai pamastymui. 87 procentai draudzianciu bustus, jame esanti
> turta, civiline atsakomybe, kai nurodo, kad juose gyvens nuomininkai
> arba nenurodo, bet draudikai tai mato is registruotos nuomos sutarties,
> tuos butus yra pakishe po banko paskola.

Šitais skaičiais absoliučiai tikiu. Kadangi lietuviai masiškai ima
paskolas ir ir už jas perka NT, tai nieko nuostabaus, jog nuomos rinkoje
irgi dominuoja toks NT.