Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-22 12:25:01
On 2016-02-22 11:24, Tomas wrote:
> Jei nepastebėjai - būtent tai jis ir daro paskutinius 7 metus ;)

Tikrai taip, rūpinasi paskolų gavėjais 7-is metus :) Man kažkodėl
pasirodė, jog stambiais bankais rūpinosi, o kitiems jei nauda ir parėjo,
tai tik kaip šalutinis produktas :) Bet gal kažką praleidau.

> Aukščiausia visų laikų palūkanų norma eurozonoje buvo 4,75% tokia buvo
> laikoma gal 3-4 mėnesius ir tai buvo prieš 15 metų. Bendrai vidurkis
> kažkur 2%.
>
> Dabar tavo eilė pavardinti, kodėl ateityje turėtume tikėtis kosminių (na
> tarkim 10% eilės) palūkanų.

Kodėl aš turiu pagrįst tavo paties išmislą? Ar aš kur minėjau 10%? Tik
nereikia painioti Centrinio banko skelbiamų tarpbankinių palūkanų normų
ir bankų normas už indėlius.

http://www.tradingeconomics.com/euro-area/interest-rate

Pasižiūrim į grafikėlį, pasiskaičiuojam kaip pasikeis paskolos mėnesinė
įmoka tarkim atšokus ir tuos niekingus 2,5 - 4%, kurie vyravo iki 2009
metų krizės ir pagalvokim, kosTminiai jie ar ne? :) Ypač, kai lūkesčiai
gali būti sudėti ant ~0.05%... O jei pasakysi, jog čia dar ne kosminiai,
tai nesiginčysiu, juk vėl tai kiekvienas savaip įvertins.