Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Arj
Data: 2016-02-21 22:42:05
As saip esu tos nuomones kad mokykla turi buti prie namu, bet jei
nepasiseke, galiu apie save papsakot - I darzeli mane tevai dar vedziodavo,
bet I mokykla nuo pat pirmos rugsejo 2dienos ejau savarankiskai, atstumas -
1km (ka tik pamatavau), 4 klases viduryj persikelem I priesinga miesto gala,
ir as visa laika vazinejau vienas per visa miesta su 1 persedimu nuo 4
klases vidurio. Ir jokiu problemu del to nebuvo (neskaitant ruskiu blokados,
kai miesto autobusu labai apmazino - tada kartais pestute pareidavau)

"Niccolo"  parašė naujienų news:nad6p7$e20$1@trimpas.omnitel.net...

Sakai septynmečiai/aštuonmečiai jau pajėgūs patys važiuoti? Ir su
persėdimais?