Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: minvalda
Data: 2010-04-29 12:56:18
1. tai kodel kai nera uz ka moketi pensininkams tai jiems kompensuoja po
krizes, o kai nera uz ka moketi mamoms tai pasodina kelias, nurezia
vtycharia ir apsimeta, kad nieko neivyko.
2. apie vagis: drysciau vadinti vagimis absoliuciai visa valdininku gvardija
nes ju produktyvumas lyginant su verslo yra duok dieve 30% (tai ka mes
sumokame rezultate pasiekia tiksla) - visa kita nueina biurokratiniam ratui
sukti ir ispyzinti.
3. net jeigu tu turi pajamas 'juodais' vistiek gi tu uz jas perki prekes ir
susimoki 21% PVM tai isvengti bent dalinio apmokestinimo praktiskai
neimanoma. Daugiau-maziau atima is visu.