Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-26 09:25:02
Sorry, jei tikrai klaidina.
Bet, bet. Net ir auginti vaikus galima juk skirtingais metodais ir krūviais, teisingai?
Kuri nors juk gali ir nušveisti vaikiuką savo tėveliams, ir mėgautis savo ribotu gyvenimėliu už visų pinigus?

Ta, kuris augina mylėdama ir atsakingai, augins taip pat ir turėdama pinigų perteklių, ir neturėdama. Aš nemanau, kad 3-ų asmenų šeima negali normaliai augti gaudama tarkim 3-4kLt (vyras juk dirba normalų darbą?). Taigi, vyras turi pasitempti iki tokios sumos. O pertekliniai 2-5kLt - nafig jie? gražesnėm šmutkėm, kad vaikai materialstais augtų?