Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-22 18:45:05
Čia tiesiog niekas negalėjo "atsispirti" pagundai, nes jei atsispirsi - nu tai juk loxas liksi, ne kitaip?
Reikia, reikia pjauti visiems tiems pacukams a.k.a. "karjeristams" per nervus. Ir dar ypač tiems, kurie kelia bangas stiliuje "nutaigiVaikusLietuvaiAuginu!". Ir iškart po tų žodžių, dar "Laikas emigruoti!".

Kai prisirpsit būti lojalūs SAVO TAUTAI, tada ir pašnekėsim kaip su žmonėmis. O tam kartui - valkiokitės po teismus, mokėkit šimtus tūkstančių gudriems advokatams, išsimušinėkit neegzistuojančius pinigus iš kitų - valio jums. Bet mano smegeninėje jums kartelė jau paskirta.

J.