Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: bullka
Data: 2010-04-21 09:25:40
Na mano antroji pusė negalėjo sudalyvauti susirinkime, kuriame vyko kalba
apie $$$, patį principą, kas prieš ką eina, ar kovojama bus su valstybe
bendrai, ar atskiros mamos ir pan.

Panašu, kad jie priėjo prie individualaus sprendimo. T.y. fiksuota įmoka.
Man tai sukėlė abejonių. Logiškiau atrodytų toks scenarijus: fiksuota suma
už vieną teisminį procesą ir precedento sukūrimą (tarkime 50 TLT), o tada
jau visos narės dalinasi tą sumą po lygiai/procentaliai
algos_pašalpos_prarastų_pajamų_dydžiui ar kt. būdais.
Taip pat žinant sumą, už kiek būtų samdoma kontora - būtų lengviau
pritraukti daugiau narių ir susirinktų gal ne 100 mamų, o 1000. Tada ir
derybos įmanomos su atskirom kontorom.
O tai dabar net derybų matomai nebuvo (nebuvo žinomos galimos pajamos).

Dar kai pasakei, kad ten kudakavimas vyksta tai...

Nujaučiu, kad gal mes skipinsime šią iniciatyvą, kol nebus kažkiek labiau
struktrūrizuoto ir logiškesnio priėjimo prie problemos.

PS: gal ta kalbinta tesisininkė yra suinteresuota konkrečios advokatų
kontoros prastūmimu, o jau laimės/nelaimės - ne taip jau ir svarbu :D :)))