Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-21 19:21:47
On 2010.04.21 18:58, Dainiushas wrote:
> mano ir dabar naudojasi. Bet net minčių nekyla teistis su valstybe

O dėl ko norėtum teistis? Kad per daug moka?
Bulkos atvejis lyg ir ne toks, tad gal netrukdyk ir nepamokslauk jam.

> O ką jai daryt visa tai gavus?

Ką gavus? Šiuos daiktus jau dabartinė koalicija ir sukūrė! Beje, tie
patys veidai ir anksčiau sprendimus lėmė, tad dabar pasikeitė tik kai
kurie partijų pavadinimai.

> Gi ne tuščias alaus butelis, į konteinerį neišmesi

O kas trukdo išmesti?

> Beje, mano kuklia nuomone, su LEO buvo susitvarkyta labai
> netgi neblogai, turint omeny kaip viskas buvo "užsukta".

Dundukams piaras neblogai prasuktas, tai vienintelis „neblogumas“. Kol
kas su LEO dar nebaigta ir panašu, kad Helsinkio arbitraže LT advokatai
jau lankosi.
Kol kas matau tik tiek, kad 2003 metais atėjo NDX su 10000Lt įstatiniu
kapitalu, o 2009-ais jau turi garantuotus 650mln, nors sandėris dar
nepabaigtas. Tai čia, tavo manymu, valstybė laimėjo?