Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-29 08:37:50
man is principo px ar kokioje vokietijoje prasirkciau menesi ar ne. Greiciausiai neprasirgciua, nes ten uz tiek ilgai nemoketu, arba moketi labai mazai. O paskui ziurek dar koks darudimas dar lieptu ir imoku daugiau primoketi. Man svarbu, kad butu kazkaip isvengta piknaudziavimo "ligomis" Lietuvoje ir kiek galima butu daugiau padeta rimtiems ligoniams, papuolusiems i rimta beda (o kaip zinai beda viena nevaiksto).

T:)