Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: prabegom
Data: 2010-04-20 11:54:03
Remiuosi nuogirdomis - pazistama irgi abejojo, jungtis, ar ne.
Kiek suprantu, samdoma viena didesniu ir zymesniu kontoru. Del kainos (1000
Lt) - jei tikrai bus bent 100 pareiskeju, kaip planuota, tai dideli pinigai
net ir tokiai kontorai. Realiai 50-60 TLT butu konkurencinga kaina.

Turetu uztekti precedento _analogiskose_ situacijose. Bet proceduras uzvesti
teks visoms, kas reikalauja laiko ir istekliu.

Vienok, teko su viena aktyvisciu mamu diskutuot, kaip ir teisininke ji, bet:
pazere kruva abejotiniu argumentu (na, nesusijusiu analogiju ir pan.), labai
arsiai :). Tai jeigu tas samburis eina teisiniu (ne politiniu, ne viesuju
rysiu keliu), konsultuojasi su profesionalais, tai butu smagu is ju girdeti
ne fontana nesamoniu, o tegu maziau, bet konkreciu argumentu.

Aisku, Konst. Teismui nieks negros - patys sau jie susidelios argumentacija
:).