Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-28 17:38:34
Na tikrai, visi tiesiog šventi. :)))
Ir manau 100% tokių mamų yra tokios pat šventos, gavo netyčinių darbų papildomų, ir tt... Na, tiesiog ta pati istorija, kaip "bullka" rašė, teisingai?

"Podzkolznulsia, upal. Ochnulsia - gips..."
Nenorėtum kitoj pusėj atsistoti ir pabandyti patikėti?

O beje, tai kame parkės? Na, padirbėjo trumpą laiką papildomai, bet juk suprantate abu jūs, kad XXX metų iki gimdymo NEdirbote taip brangiai, ir jums "pagal paniatkes" realiai priklausytų tik tokio lygio alga, kokią gaudavote IKI tos chaltūros.
Tai ir džiaukitės, nx vėją kelti dėl tų kelių mėnesių? Pasiskaičiuokit, kiek būtumėt gavę, jeigu nebūtų tos chaltūros, ir tada pažiūrėkite, kiek prarandate dabar.
Jei gausite bent tiek, kiek turėjote gauti anksčiau - tai nx vėją kelti?
Dėl chaltūrkės 3 mėn?
Dėl to, kad "arė" 3 mėn? Taigi gavo padidintą algą už tą arimą, viskas atsiskaityta.
Bet neeee, to neužtenka. Reikia gi, kad tas trumpalaikis pliusas atsispindėtų dar 2 metus į priekį, iš visos likusios tautos kišenių.
Ne iš darbdavio, ne iš tavo ar tavo žmonos... Iš visų likusių!

Dėl didesnių vagių - viską mes suprantame. Tačiau tai nesuteikia teisės visiems likusiems tapti "šiek tiek" vagimis.
Dar kart pakartosiu - pats nesu absoliučiai šventas. Bet nepizdelinu atsistojęs apie savo hipotetines neapgintas teises ir nekišu savo baltais siūlais siūtų reikalavimų.

J.
P.S. dėl auginamų mums visiems savo vaikų - nereikia lialia, jau N-tąjį kartą aiškinu. Čia greičiau jau mano vaikai, auginami patriotinėje dvasioje, šers tave, nei tavo emigravę vaikai šers mane, likusį savo Tėvynėje.